2015. május 17., vasárnap

Samsung Galaxy S6 Edge

Sziasztok.

Egy ideje már szemeztem vele, meghallgattam sok ember véleményét, utánaolvastam, majd kézbe is fogtam a Galaxy S6 Edge kivitelét, és el kell, hogy mondjam, nem ér meg.
Ha jól tudom nagyjából 50 ezer Forint a felár a sima S6-hoz képest, viszont nem ad ennyit a kerekített kijelző, sőt, na de csak apránként.




Először is, a készülék, az alját leszámítva csodaszép. Hihetetlenül precíz és pontos a megmunkálása a Samsung eddigi termékeihez képest. A készülék fém háza esztétikus, enyhén talán matt hatású.
A kijelző lenyűgöző. Ha az ember görget, főleg oldalra egy oldalt, akkor a szöveg mintha eltűnne, mintha csak egy oldalsó görgőre feszülne fel. Viszont sajnos itt üt ki az első hiba, ha valami oldalt van elhelyezve mondjuk egy alkalmazáson, és az fontos, vagy valami hasznos információ, azt szinte lehetetlen a telefont normálisan tartva elolvasni,

Az oldala lehetetlenül vékony, kézbe fogva, a korábbi Apple "botrány" után az volt az első gondolatom, hogy na akkor ez vajon elhajlik e? Én nem próbáltam ki, de mások igen, és mint minden telefon, amit ilyen vékonyra terveznek, természetesen elhajlik.
Kézbe fogva, sajnos nem túl kényelmes. Ha az ember figyel arra, hogy ne érjen a kijelzőhöz, akkor erősen vágja a kezet, megfájdulhat tőle az ember ujja. Azonban a nőknek kifejezetten tetszett, szóval, ez nagy eséllyel inkább női telefon lesz.

A rendszer maga nem olyan folyékony és jól működő mint a sima testvérénél, az akkumulátor gyorsabban merül, habár nagyobb, valamint eléggé nagy baj lehet a RAM kezelésével.
Zsebből kivéve az ember automatikusan fordítva veszi ki, mivel azt szoktuk meg, hogy az eleje lapos a hátulja ívelt egy telefonnak, míg ez pontosan ennek az ellentéte.

A görbe kijelző természetesen kapott extra funkciókat is, amik azonban vagy egy hátulsó leddel vagy egy egyszerűen, nem a  képernyőjére fektetett telefonnal megoldhatók lettek volna.
És én itt gondolkoztam el, ha az ember vesz egy több mint 200 ezer Forint értékű telefont, az miért enné le fejjel lefelé. én még az olcsóbb telefonokat se szeretem fejel lefelé lerakni, mert bántja a szememet és a lelkiismeretemet is, ha karc keletkezik rajta, mert zavaró, és mert eszembe juttatja, hogy nem vigyáztam rá eléggé, erre itt van ez, amit meg arra terveztek, hogy így rakjam le.

A végső döfés pedig, a már így is eléggé kivérzett eszköznek az, hogy a kijelző becsillan, nagyon. Mivel ívelt, nincs az a szög, amiben ne csillanna be, ha mögöttünk vagy felettünk valami erős fényforrás (pl. Nap) van.

Végszó:
A készülék, azoknak akik kíváncsiak valami újra, valami egyedire, és javarészt csak asztalon használják megéri, viszont aki kézben használná és erős fényben az inkább egye meg a sima változatot, sokkal kényelmesebb.

Ez volt a mai teszt, hamarosan jelentkezem egy Lumia teszttel valamint előkerül az Apple új MacBookja és a sima Galaxy S6. Sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése